Wednesday 20 December 2017

Przeprowadzka średnia zamówienie 4


Kontrolery ruchu lotniczego Kontrolery ruchu lotniczego koordynują ruch w ruchu lotniczym, aby zapewnić, że statek powietrzny zachowuje bezpieczny dystans. Kontrolerzy ruchu lotniczego pracują w wieżach kontrolnych, obiektach kontroli zbliżania lub centrach tras. Ich praca może być stresująca, ponieważ całkowita koncentracja jest wymagana przez cały czas. Noc, weekend i rotacyjne zmiany są powszechne. Potencjalny kontroler ruchu lotniczego musi być obywatelem USA. Ponadto wnioskodawca musi mieć stopień licencjata lub doświadczenie w pracy, lub połączenie wykształcenia i doświadczenia w sumie 3 lata. Na egzaminie i kursie w akademii Federalnej Administracji Lotnictwa (FAA) można zdać testy medyczne i sprawdzające tło. Średnie roczne wynagrodzenie dla kontrolerów ruchu lotniczego wyniosło 122.950 w maju 2018 r. Przewiduje się, że zatrudnienie kontrolerów ruchu lotniczego spadnie o 9 procent w okresie od 2017 r. Do 2024 r. Większość możliwości zatrudnienia będzie wynikać z konieczności zastąpienia pracowników przechodzących na emeryturę lub opuszczających zawód. Zbadaj zasoby pracy i płace według stanu i obszaru dla kontrolerów ruchu lotniczego. Porównaj obowiązki służbowe, edukację, wzrost zatrudnienia i wynagrodzenie kontrolerów ruchu lotniczego o podobnych zawodach. Dowiedz się więcej o kontrolerach ruchu lotniczego, odwiedzając dodatkowe zasoby, w tym ONET, źródło kluczowych cech pracowników i zawodów. Jakie kontrolery ruchu lotniczego wykonują w tej sekcji Kontrolery ruchu lotniczego zezwalają na zmiany ścieżki lotu. Kontrolerzy ruchu lotniczego koordynują ruch w ruchu lotniczym, aby zapewnić, że samoloty będą bezpieczne na odległość. Kontrolerzy ruchu lotniczego zazwyczaj wykonują następujące czynności: Wydaj instrukcje dotyczące lądowania i startu dla pilotów Monitoruj i kieruj ruchem statków powietrznych na ziemi i w powietrzu, za pomocą radaru, komputerów lub referencji wizualnych Kontroluj cały ruch naziemny na lotniskach, w tym w pojazdach bagażowych i na lotnisku Pracownicy Zarządzaj komunikacją, przenosząc kontrolę nad odlatującymi lotami do innych centrów kontroli ruchu i przejmując kontrolę nad przylotami Przekaż informacje dla pilotów, takie jak aktualizacje pogody, zamknięcie drogi startowej i inne ważne informacje Alarmowy personel lotniska, w przypadku nagłego wypadku lotniczego Kontrolerzy ruchu mają podstawowe znaczenie dla bezpieczeństwa, ale muszą również efektywnie kierować statkami powietrznymi, aby zminimalizować opóźnienia. Zarządzają przepływem samolotów do iz przestrzeni powietrznej lotniska, pilotują pilotów podczas startu i lądowania oraz monitorują samoloty podczas podróży po niebie. Kontrolery zazwyczaj zarządzają wieloma statkami powietrznymi w tym samym czasie i muszą podejmować szybkie decyzje, aby zapewnić bezpieczeństwo statku powietrznego. Na przykład, kontroler może skierować jeden statek powietrzny na swoje podejście do lądowania, dostarczając innym samolotom informacji o pogodzie. Oto przykłady typów kontrolerów ruchu lotniczego: kontrolery wieżowe kierują ruchem pojazdów na drogach startowych i drogach kołowania. Sprawdzają plany lotów, zapewniają odprawę pilotów do startu lub lądowania oraz kierują ruchem statków powietrznych i innego ruchu na pasach startowych iw innych częściach lotniska. Większość pracuje nad wieżami kontrolnymi, obserwując ruch, który kontrolują. Kontrolery podejścia i odlotu zapewniają, że statki powietrzne poruszające się w przestrzeni powietrznej lotniska zachowują minimalną odległość dla bezpieczeństwa. Dają oni pozwolenie na wejście do kontrolowanej przestrzeni powietrznej i przekazują kontrolę nad statkami powietrznymi dla kontrolerów tras. Używają sprzętu radarowego do monitorowania torów lotu i pracują w budynkach znanych jako centra kontroli radarowych terminali (TRACON). Dostarczają również pilotom informacji, takich jak warunki pogodowe i inne krytyczne uwagi. Kontrolery tras kontrolują samoloty po opuszczeniu przestrzeni powietrznej na lotnisku. Pracują w centrach kontroli ruchu lotniczego na terenie całego kraju, które zazwyczaj nie znajdują się na lotniskach. Każde centrum ma przypisaną przestrzeń powietrzną w oparciu o położenie geograficzne i wysokość obszaru, na którym się znajduje. Gdy samolot zbliża się i leci przez centralną przestrzeń powietrzną, kontrolerzy tras kierują samolotem wzdłuż jego trasy. Mogą dostosować tor lotu samolotu, aby uniknąć kolizji i ogólnie bezpieczeństwa. Gdy samolot jedzie wzdłuż swojej trasy, kontrolerzy tras przekazują samolot do następnego środka, kontroli zbliżania lub wieży wzdłuż ścieżki, zależnie od potrzeb. Podczas lotu kontrolerzy zwracają szczególną uwagę na samolot, który zbliża się do bardziej ruchliwej przestrzeni powietrznej wokół lotniska. Oddają samolot kontrolerom zbliżającym się do lotnisk, gdy samolot znajduje się w odległości od 20 do 50 mil od lotniska. Niektórzy kontrolerowie ruchu lotniczego pracują w Centrum Dowodzenia Systemami Kontroli Ruchu Powietrznego. Te kontrolery monitorują wzorce ruchu w całej krajowej przestrzeni powietrznej. Kiedy znajdą wąskie gardło, dostarczają instrukcje innym kontrolerom, pomagając w zapobieganiu korkom. Ich celem jest utrzymanie poziomu ruchu na lotnisku i kontrolerów na trasie. Środowisko pracy Informacje o tej sekcji Kontrolery ruchu lotniczego działają szybko, zachowując całkowitą koncentrację. Kontrolerzy ruchu lotniczego zorganizowali w 2017 r. Około 24 500 miejsc pracy. Większość administratorów pracowała w Federalnej Administracji Lotnictwa (FAA). Kontrolerzy ruchu lotniczego pracują w wieżach kontrolnych, obiektach kontroli zbliżania lub ośrodkach trasowych. Wiele kontrolerów wieżowych i zbliżeniowych pracuje w pobliżu dużych lotnisk. Kontrolerzy tras działają w bezpiecznych budynkach biurowych zlokalizowanych w całym kraju, które zazwyczaj nie znajdują się na lotniskach. Dedykowani kontrolerzy często pracują w pokojach półkowych. Sterowane przez nich samoloty wyglądają jak punkty świetlne poruszające się po ekranach radarów, a dobrze oświetlone pomieszczenie może utrudniać prawidłowe wyświetlanie ekranu. Kontrolery muszą działać szybko i sprawnie, zachowując całkowitą koncentrację. Stres psychiczny związany z odpowiedzialnością za bezpieczeństwo samolotów i ich pasażerów może podlegać opodatkowaniu. W rezultacie administratorzy zwykle przechodzą na emeryturę wcześniej niż większość pracowników: osoby mające 20-letnie doświadczenie kwalifikują się do przejścia na emeryturę w wieku 50 lat, podczas gdy osoby mające 25 lat służby mogą przejść na wcześniejszą emeryturę. Od pracowników kontrolnych wymaga się przejścia na emeryturę w wieku 56 lat. Harmonogramy pracy Większość kontrolerów ruchu lotniczego pracuje w pełnym wymiarze godzin, a niektórzy pracują dodatkowe godziny. Kontrolery mogą obracać zmianami między dniem, wieczorem i nocą, ponieważ główne urządzenia sterujące działają nieprzerwanie. Kontrolery również działają na weekendy i wakacje. Mniej ruchliwe lotniska mogą mieć wieże, które nie działają przez 24 godziny. Kontrolery na tych lotniskach mają bardziej normalne harmonogramy pracy. Jak zostać kontrolerem ruchu lotniczego Informacje o tej sekcji Kontrolery ruchu lotniczego często pracują w pomieszczeniach o półmroku. Aby zostać kontrolerem ruchu lotniczego, wnioskodawca musi być obywatelem USA. Uzyskać dyplom licencjacki lub doświadczenie w pracy lub połączenie wykształcenia i doświadczenia w sumie przez 3 lata. Przejrzeć sprawdziany medyczne i sprawdzające wiedzę. Uzyskać kwalifikacyjny wynik w Federalnej Administracji Lotnictwa (FAA) test na wypadek bezrobocia, który obejmuje ocenę biograficzną Zdać test standaryzacji ruchu lotniczego (AT-SAT) Ukończyć kurs szkoleniowy w Akademii FAA (i rozpocząć go przed ukończeniem 31 roku życia) AT-SAT to 8-godzinny komputer na egzamin. Niektóre z testowanych cech obejmują arytmetykę, priorytetyzację, planowanie, tolerancję na wysoką intensywność, zdecydowanie, wizualizację, rozwiązywanie problemów i wykrywanie ruchu. Kontrolery muszą także zdawać egzamin fizyczny każdego roku i dwa razy w roku egzamin z wykonywania pracy. Ponadto muszą przejść okresowe badania lekowe. FAA określa wytyczne dla szkół, które oferują program zwany Inicjatywą Szkoleniową w Ruchu Lotniczym lub programem AT-CTI. Szkoły AT-CTI oferują stopnie 2- lub 4-letnie, które mają przygotować studentów do kariery w zakresie kontroli ruchu lotniczego. Program nauczania nie jest ustandaryzowany, ale kursy koncentrują się na przedmiotach o podstawowym znaczeniu dla lotnictwa. Tematy obejmują pogodę lotniczą, przestrzeń powietrzną, zezwolenia, mapy do czytania, przepisy federalne i powiązane tematy. Test biograficzny, zwany również testem personalizacyjnym, jest egzaminem osobowościowym, który analizuje wzorce reakcji kandydatów w celu ustalenia, czy dana osoba jest odpowiednia do dodatkowej edukacji w zakresie ruchu lotniczego. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz stronę Office of Personnel Management (OPM) na temat testów biodatycznych. Kandydaci, którzy zaliczyli zarówno AT-SAT, jak i ocenę biograficzną, kwalifikują się do wzięcia udziału w intensywnym szkoleniu w Akademii FAA. Kontrolerzy ruchu lotniczego mogą również składać wnioski o stanowiska za pośrednictwem ogłoszeń o wolnych miejscach pracy ogłaszanych publicznie, gdy takie ogłoszenia będą dostępne. Ogłoszenia pozwalają osobom, które nie mają specjalnego doświadczenia lub wykształcenia, ubiegać się o status kontrolerów ruchu lotniczego. Ci wnioskodawcy zazwyczaj muszą ukończyć 4-letni stopień, mieć równoważne doświadczenie w pracy sekwencyjnej lub mieć jakąś kombinację tych dwóch. Aby zwiększyć swoje szanse na zdanie egzaminu, kandydaci z ogółu społeczeństwa powinni starać się kształcić zgodnie ze standardami AT-CTI i AT-SAT. Doświadczenie zawodowe w pokrewnym zawodzie Kandydaci posiadający jedynie wykształcenie średnie muszą mieć wieloletnie doświadczenie w pracy lub połączenie doświadczenia i wykształcenia. Doświadczenie zawodowe obejmuje pracę jako komercyjny pilot, nawigator lub dyspozytor lotniczy. Inne doświadczenie w pracy, które wymaga znajomości tematów związanych z lotnictwem, takich jak przepisy pogodowe i dotyczące lotów, może być dopuszczalne. Kandydaci z poprzednimi doświadczeniami z zakresu kontroli ruchu lotniczego są automatycznie uprawnieni do ubiegania się o stanowiska kontrolerów ruchu lotniczego. Nie muszą podejmować testu przedwyborczego FAA. Mogą istnieć konkretne oferty pracy dla tych, którzy już mają doświadczenie w pracy jako kontroler ruchu lotniczego, np. Przez wojsko. Większość nowo zatrudnionych kontrolerów ruchu lotniczego jest szkolona w Akademii FAA w Oklahoma City w stanie Oklahoma. Czas trwania szkolenia zależy od stanowiska i pochodzenia kandydatów. Kandydaci muszą zostać zatrudnieni przed 31. urodzinami. Po ukończeniu Akademii stażyści są przydzielani do kontrolerów ruchu lotniczego jako kontroler rozwojowy. dopóki nie spełnią wszystkich wymagań, aby zostać certyfikowanym kontrolerem ruchu lotniczego. Rozwojowi kontrolerów rozpoczynają karierę, dostarczając pilotom podstawowe dane dotyczące lotów i informacje o lotnisku. Następnie przechodzą na stanowiska w sterowni, które mają większą odpowiedzialność. Jako, że kontrolerzy rozwojowi opanowują różne obowiązki, zarabiają na podwyżkach płac i postępach w szkoleniu. Osoby mające wcześniejsze doświadczenie z kontrolerami mogą potrzebować mniej czasu, aby uzyskać pełną certyfikację. Praktykanci, którzy nie ukończyli Akademii lub odbywają szkolenie w miejscu pracy w określonym czasie, są zwykle odrzucani. Istnieje możliwość, aby kontroler przełączał się z pozycji na trasie do pozycji na lotnisku, chociaż transfer wymaga dodatkowego szkolenia Akademii. W ramach obu tych kategorii kontrolerzy mogą przenieść się do miejsc pracy w różnych lokalizacjach lub przejść na stanowiska nadzorcze. Licencje, certyfikaty i rejestracje Wszyscy kontrolerzy ruchu lotniczego muszą posiadać certyfikat operatora kontroli ruchu lotniczego lub posiadać odpowiednie kwalifikacje i nadzór zgodnie z tytułem 14 Kodeksu Przepisów Federalnych, część 65. Muszą mieć ukończone 18 lat i płynnie w języku angielskim i muszą spełniać wszystkie wymagania dotyczące wiedzy i umiejętności. Ważne cechy Umiejętności komunikacyjne. Kontrolerzy ruchu lotniczego muszą być w stanie wydawać jasne, zwięzłe instrukcje, uważnie słuchać wniosków pilotów i odpowiadać, wyraźnie mówiąc. Umiejętności koncentracji. Kontrolery muszą być w stanie skoncentrować się w pomieszczeniu, w którym jednocześnie odbywa się wiele konwersacji. Na przykład w dużej wieży na lotnisku kilku kontrolerów może rozmawiać z kilkoma pilotami w tym samym czasie. Umiejętność podejmowania decyzji. Kontrolery muszą podejmować szybkie decyzje. Na przykład, gdy pilot żąda zmiany wysokości lub pozycji w celu uniknięcia złej pogody, sterownik musi szybko zareagować, aby samolot mógł bezpiecznie pracować. Umiejętności matematyczne. Kontrolery muszą być w stanie wykonywać arytmetycznie dokładnie i szybko. Często muszą obliczać prędkości, czasy i odległości, a także zalecać zmiany kierunku i wysokości. Umiejętności organizacyjne. Kontrolery muszą być w stanie koordynować działania wielu lotów. Kontrolery muszą mieć możliwość ustalania priorytetów zadań, ponieważ mogą być wymagane do prowadzenia kilku pilotów w tym samym czasie. Umiejętność rozwiązywania problemów. Kontrolery muszą rozumieć złożone sytuacje, takie jak wpływ zmieniających się warunków pogodowych na torze lotu samolotu. Kontrolery muszą być w stanie przeglądać ważne informacje i zapewniać pilotom odpowiednie rozwiązania. Uwaga: wszystkie zawody obejmują wszystkie zawody w gospodarce USA. Źródło: US Bureau of Labor Statistics, statystyki zatrudnienia w zawodach Średnie roczne wynagrodzenie dla kontrolerów ruchu lotniczego wyniosło 122.950 w maju 2018 r. Średnie wynagrodzenie to płaca, przy której połowa pracowników w zawodzie zarabia więcej niż ta kwota, a połowa zarabia mniej. Najniższe 10 procent zarobiło mniej niż 66 780, a najwyższe 10 procent zarobiło ponad 172.590. Wynagrodzenia dla kontrolerów rozwoju rosną wraz z ukończeniem każdej nowej fazy szkolenia. Według FAA wynagrodzenie początkowe dla bardziej zaawansowanych kontrolerów, którzy ukończyli szkolenie w miejscu pracy, różni się w zależności od lokalizacji obiektu, złożoności ścieżek lotu i innych czynników. Pełne wyjaśnienie bieżących zarobków początkowych można znaleźć na stronie FAA Aviation Careers. Większość kontrolerów ruchu lotniczego pracuje na pełny etat, a niektórzy pracują dodatkowe godziny. Kontrolery mogą obracać zmianami między dniem, wieczorem i nocą, ponieważ główne urządzenia sterujące działają nieprzerwanie. Kontrolery również działają na weekendy i wakacje. Mniej ruchliwe lotniska mogą mieć wieże, które nie działają przez 24 godziny. Kontrolery na tych lotniskach mają bardziej normalne harmonogramy pracy. Członkostwo w Unii W porównaniu z pracownikami we wszystkich zawodach, kontrolerzy ruchu lotniczego mieli wyższy odsetek pracowników, którzy należeli do związku w 2017 r. Uwaga: Wszystkie zawody obejmują wszystkie zawody w gospodarce USA. Źródło: Prognoza amerykańskiego Biura Statystyki Pracy, Prognozy zatrudnienia Zatrudnienie kontrolerów ruchu lotniczego spadnie o 9 procent w okresie od 2017 do 2024 roku. Większość możliwości zatrudnienia będzie wynikać z konieczności zastąpienia pracowników przechodzących na emeryturę. Ruch lotniczy prawdopodobnie wzrośnie, a pojawią się możliwości zatrudnienia, ponieważ Federalna Administracja Lotnictwa (FAA) będzie musiała zastąpić przechodzących na emeryturę kontrolerów. Jednak w dłuższej perspektywie system satelitarny NextGen powinien umożliwić poszczególnym kontrolerom obsługę większej ilości ruchu lotniczego. Perspektywy zatrudnienia Oferty pracy będą najlepsze dla osób z wcześniejszym doświadczeniem i tych, którzy mają dwadzieścia kilka lat i mogą zdać testy biodrowe FAA. Oczekuje się, że konkurencja o miejsca pracy kontrolerów ruchu lotniczego będzie bardzo silna, a wiele osób złoży wniosek o stosunkowo małą liczbę miejsc pracy. Ci, którzy chcą mieszkać w dowolnym miejscu w kraju, będą mieli przewagę. Dane dotyczące prognoz zatrudnienia dla kontrolerów ruchu lotniczego, 2017-24 Dane dotyczące obszaru państwa Informacje o tej sekcji Statystyki zatrudnienia zawodowego (OES) Program statystyk zatrudnienia (OES) corocznie sporządza szacunki dotyczące zatrudnienia i wynagrodzeń dla ponad 800 zawodów. Szacunki te są dostępne dla narodu jako całości, dla poszczególnych państw oraz dla obszarów metropolitalnych i niemetropolitycznych. Poniższe linki znajdują się na mapach danych OES dla zatrudnienia i wynagrodzeń według stanu i obszaru. Prognozy Centralne prognozy zatrudnienia opracowywane są dla wszystkich państw przez informacje o rynku pracy (LMI) lub indywidualne prognozy zatrudnienia. Wszystkie prognozy stanu są dostępne w projekcjach centralnych. Informacje na tej stronie umożliwiają prognozowany wzrost zatrudnienia w celu porównania zawodu między państwami lub porównania w jednym państwie. Ponadto stany mogą generować prognozy dla obszarów, w których znajdują się linki do stron internetowych statersquos, na których można pobrać te dane. Kariera InfoNet Americarsquos Kariera InfoNet obejmuje setki profili zawodowych z danymi dostępnymi w stanie i obszarze metropolitalnym. W menu po lewej stronie znajdują się odnośniki do porównania poziomu zatrudnienia w miejscu pracy według zarobków państwowych i zawodowych według obszaru lokalnego lub obszaru metropolitalnego. Istnieje również narzędzie do informacji o wynagrodzeniach, umożliwiające wyszukiwanie zarobków według kodu pocztowego. Poruszanie listy kontrolnej Przejdź przez każdy pokój w swoim domu i zdecyduj, co chcesz zachować i czego możesz się pozbyć. Zastanów się, czy jakiekolwiek przedmioty będą wymagały specjalnego opakowania lub dodatkowego ubezpieczenia. Rozpocznij badanie opcji przeprowadzki firmy. Nie polegaj na ofertach telefonicznych, które wymagają oszacowania na miejscu. Uzyskaj oszacowanie na piśmie od każdej firmy i upewnij się, że ma numer USDOT (amerykański Departament Transportu), jeśli przechodzisz do innego stanu. Jeśli przenosisz się w stan, niektóre stany wymagają numeru USDOT, sprawdź tutaj, czy twój stan to robi. Możesz również sprawdzić w swoich stanach komisję użyteczności publicznej, stowarzyszenie przenoszenia lub Better Business Bureau. Utwórz ruchomy segregator. Użyj tego segregatora, aby śledzić wszystkie swoje wartości szacunkowe, rachunki i spis wszystkich przedmiotów, które przenosisz. Organizuj zapisy szkolne. Idź do swojej szkoły dla dzieci i umów się na przeniesienie ich zapisów do nowego okręgu szkolnego. Witamy w danych miejskich Gromadząc i analizując dane z różnych źródeł rządowych i prywatnych, udało się stworzyć szczegółowe, informacyjne profile dla każdego miasta w Stany Zjednoczone. Od wskaźników przestępczości do pogody, znajdziesz dane, których szukasz w danych miejskich. City-Data widzi ponad 14 milionów użytkowników miesięcznie (w lipcu 2018 r.) I został zaprezentowany w 121 książkach, w CNN, WABC w Nowym Jorku, Bay News 9 w Tampa Bay i USA Todays Hot Sites, między innymi. Szybka nawigacja FL TX NM AZ AK CA NV UT CO LUB WA ID HI OK MT WY ND SD NE KS MN IA MO AR LA MS AL GA SC IL WI MI WN TN KY NC WV VA PA NY MNIE VT NH RI CT NJ DE MD MA DC Według kategorii Okolice Oceny Inspekcja restauracji Wyniki Interaktywna zmiana map danych od 2k Ładowanie danych. proszę czekać Na podstawie danych 2005-2017 Ładowanie danych. proszę czekać Nasze dane w akcji. Blog City-Data. Jakie dziwne rzeczy ludzie wyszukują w Google Jak podatek dochodowy wpływa na wzorce migracji Jakie funkcje są popularne w danym typie domów Na blogu City-Data. nasi autorzy wykorzystują dane, aby odpowiedzieć na pytania, o których nigdy nie wiedziałeś. Od głupich, beztroskich śledztw do potężnych egzaminów ekonomicznych, omawiamy szereg tematów, które każdy może cieszyć się Naszych pisarzy, wielu z nich doktorantów. absolwenci lub kandydaci, tworzyć łatwe do odczytania artykuły na różne tematy. Nasi przewodnicy miejscy. Chcesz zaplanować wakacje Jak znaleźć coś nowego do zrobienia we własnym mieście Nasze przewodniki po mieście są dla Ciebie. Nasze przewodniki zawierają ogólne informacje o miastach w USA oraz szczegółowe informacje na temat konkretnych atrakcji, w tym muzeów, restauracji, klubów nocnych i innych atrakcji. Obejmują one także praktyczne porady dotyczące lokalnego transportu, usług zdrowotnych i medycznych. To Twój zasób, aby uzyskać jak najwięcej z dowolnego miasta Znajdź miasta odpowiadające Twoim wymaganiom. Wybierz do 10 kryteriów z naszej dużej bazy danych, ustaw ich pożądane zakresy za pomocą łatwych w użyciu kontroli wizualnych i zawęź wyniki za pomocą kilku dostępnych filtrów. Użyj naszego narzędzia do porównywania miast, aby przeanalizować i porównać dwa miasta. Dane geograficzne i statystyczne, dane demograficzne, aktualne i historyczne - wszystko tutaj. Decyzja o tym, gdzie się przenieść, jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. Nasz kalkulator paliwa pozwala określić ilość i koszt paliwa podczas podróży, a także porównać zarówno koszty podróży, jak i roczne dla dwóch pojazdów. Co na danych miejskich Mamy ponad 74 000 zdjęć miast, których nie ma nigdzie indziej, wykresy najnowszych cen nieruchomości i trendów sprzedaży, ostatnich sprzedaży domów, estymatora wartości nieruchomości, setek tysięcy map, zdjęć satelitarnych, danych demograficznych (rasa, dochody, pochodzenie, edukacja, zatrudnienie), dane geograficzne, profile państwowe, dane o przestępstwach, zarejestrowanych przestępcach seksualnych, kosztach utrzymania, mieszkaniach, religiach, firmach, lokalnych linkach informacyjnych opartych na naszej wyjątkowej technologii, miejscach urodzenia sławnych ludzi, darowiznach na cele polityczne, miasto finanse publiczne, zatrudnienie, pogoda, klęski żywiołowe, szpitale, szkoły i biblioteki. Oprócz naszej ogromnej kolekcji danych stworzyliśmy także listę Top 100 City i Top 101 City Lists. Listy te plasują miasta w setkach kategorii, w tym dochody, przestępczość, większość par homoseksualnych, większość samochodów, najkrótsze dojazdy, największe domy, najlepiej wykształceni mieszkańcy i wiele innych. Mamy również tysiące losowych zdjęć miast przesłane przez naszych użytkowników.

No comments:

Post a Comment